tirsdag 7. oktober 2014

God morgen!

I dag tenkte jeg å vise dere litt av hva  jeg har gjort denne morgenen. Jeg gikk nemlig en tur før jeg spiste frokost og da jegkom hjem  tryllet jeg frem et eller annet å spise. Dere kan bare se på bildene nedenfor,  jeg var på et sted som het eplehagen. Etter det har jeg jobbet litt med bilteori ved hjelp av "apper", i dag har jeg lært mye om skilt. I pausene fikk jeg noen ganger spille litt "Draw something" Nå håper jeg å finne et eller annet som gjør det enklere å lære PLU-koder siden jeg har fått jobb på rema. Har ikke funnet noen apper på det, men krysser fingrene for at det finnes på nettet. 




 Først enten litt olje eller smør...

... jeg skilte eggehvite og plomme denne gangen, siden jeg har litt lyst til å lage energibarer en annen gang og da trenger man kun eggehvite. I tillegg har jeg med en liten dæsj spinat, du merker ikke at den er der.

Jeg hadde jo plukket noen epler så jeg heiv like så godt  noen av de oppi panna også, som om de skulle være skips.

 Det siste du trenger er en tallerken, en brødskive og eventuelt noen deilige salatblader.

Her har du resultatet. :)

2 kommentarer:

  1. Det så godt ut! PLU-kodene kommer etter hvert, snart sitter de spikra! (Tre år etter at jeg satt i kassen på Coop Obs sitter de fortsatt. ;-))

    SvarSlett
  2. Tusen takk Ulrikke, jeg begynner å lære de mere nå. Bare at det tar litt tid ;)

    SvarSlett