torsdag 14. august 2014

Sann historie

Jeg ser at du fall e er, jeg ser at du fall e er, og du må reise deg igj ee en.

Du faller og da er det en ting du må gjøre, du må reise deg igjen. Det var teksten på en sang som var litt populær for flere år siden og den har egentlig et veldig godt budskap. Ikke la små bagateller plage deg, fordi det blir ikke noe lettere da!

Denne gangen tok det ikke lang tid før jeg var på beina igjen, noe av grunnen var kanskje at jeg var klar over at det ville gå bra og jeg så framover slik at jeg fikk flyttet ryddinga til en annen da. Og hvis dere ser litt nedover bildene så endte historien godt, så det er hvert å kjempe for et ryddig rom. Litt perfeksjonisme er vel ikke farlig, en gang i blant?




I dag hadde jeg min første skoledag, det er streik å jeg har kun to forskjellige lærere som ikke streiker. Det betyr at i morgen har jeg ikke mer enn 2 timer religion og etikk, vi har aldri hat den læreren før så det blir litt interessant.  Morgenen brukte jeg til å løse rema oppgaver. Tenk at i morgen er det helg igjen ;)



                                                      Gjør meg klar for litt Cross Power :o

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar