tirsdag 5. august 2014

Usa shooping

Jeg lovet å vise dere hva jeg kjøpte i Usa for en uke siden, her kommer innlegget noen av dere har ventet på. Vi shoppet for det meste på et outlet kjøpesenter i Orlando og der kunne vi finne litt av hvert. Jeg hadde ikke skrevet opp noen liste på hva jeg skulle kjøpe, men fikk med noe likevel.




Jeg hadde ganske solbrilleuflaks denne ferien, jeg hadde med to solbriller. Først ble den ene ødelagt etter å ha ligget i en sekk, så fikk jeg noen nye og det er de du ser ovenfor. Dagen etter gikk jeg på stranda og uten å gjøre noe som helst så var den også knekt. Og hjerte solbrillene hadde mistet en  pute, men var heldigvis brukbar. ;)

 Totalt fikk jeg alt dette til under 2000 kr..;)


Jeg hadde bare noen få dager hjemme før reisen skulle gå videre til først Sverige og så Finland. Det tok tid å pakke og bestille noen siste billetter, men til slutt rakk jeg så vidt noen få løpe runder i gata.

                                                                           Let it og!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar