søndag 5. april 2015

Fokus

Her er noen av de siste bildene fra Osloturen, hvis ikke jeg eventuelt lager et innlegg om innkjøpene jeg fikk kjøpt. Vi fikk nemlig gjort utrolig mye gøy! Vi var for eksempel på kino, hvor vi så på filmen "focus", den handlet blant annet om kriminalitet og jeg synes kort sagt at filmen var sånn midt på treet.




Det er var en mye større kinosal en det jeg vanligvis går til, om jeg skal på kino i Skien.


Jeg kan igjen kort fortelle at jeg blir veldig lykkelig av å være på treningsrom, eller på treningssenter. Helt ærlig kan jeg rett og slett ikke beskrive hvordan det føles, det er bare helt fantastisk å være der. Om du synes det er veldig rart, så er det helt greit. Ja for det er jo litt spesielt, men spesiell kan også være en bra ting ;)

Se der da, tredemøller, sykkel, apparater, vekter, finnes det noe bedre sted? Alle har sine gale øyeblikk innimellom vet du... :/
Ha en fin kveld da dere!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar