lørdag 7. juni 2014

Lørdag!

I det siste har jeg prøvd meg litt smått ut som kokk. Bildene ser du nedover.  I dag har jeg blant annet sett på to episoder av prison break, jeg har for en vane å løpe på ellipsemaskinen samtidig. Dette gjorde jeg også i dag, det har på en måte blitt litt "shame" om jeg ikke bruker maskinen til akkurat denne tv serien. Det er jo egentlig en ganske bra ting. Senere klipte jeg gresset og leste litt i boken "Veien til føre kortet", med litt små snacks ved siden av.












Måtte nesten bare skryte litt av forbedringen min her dette er to ukers mellomrom og det er ganske bre formbedring. Jeg har prøvd ut flere forskjellige typer intervaller i det siste og denne uken har jeg minst løpt 2,5 mil og i tillegg til gåturer så har det blitt en del. Jeg tror kanskje at kondisjonstrening er det jeg liker best, med tar gjerne styrkeøkter også. Du blir skikkelig våt når du løper såpass mange km, DET BLIR I ALLE FALL JEG. Det er bevis på at jeg ikke sluntrer unna. Det er en veldig effektiv for trening.
 

 

Vi var tre personer hjemme i kveld, vi så på film og spiste godteri sammen. Også var det en som lå i senga mi :).

 
Forhåpentligvis, sov godt! <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar