lørdag 21. juni 2014

Tiden av mitt liv!

Hei alle sammen! I går og i dag har jeg gjort mye gøy. Etter trening i går reiste jeg på butikken og kjøpte to bla. Det nye og det nye shape up. ;) Jeg hadde sett dem tidligere i butikken og det var nesten kjærlighet ved første blikk he he. Det høres veldig fjollete ut, men designe på forsiden var ganske magisk. Tror det var bakgrunnen på Shape up med de grønne bladene. Og på det nye var det nok de svarte bokstavene med hvite stjerner som gav ekstra utrykk. Det var et design utenom det vanlige og det liker vi! Som vanlig var det fine mennesker som prydet forsiden også<3. Forsidemodellen på shape up likte faktisk bildet mitt på instagram.

Jeg elsker å lese i bla, det gir så mye inspirasjon og glede! <3

 
 
I går tok jeg fram symaskinen og planen er å lage en veske. Jeg har lenge tenkt på at jeg skulle lage en veske av sånne merkelapper som henger bak på klærne. Og som du sikkert ser på bildet over så er jeg allerede i gang. Tror det blir bra, det får vi se når den blir ferdig.
 




 
Akkurat nå er jeg i ferd med å lage hamburgere til kosekveld. Jeg ble for en kort stund siden ferdig med hamburgerbrødene, det betyr at om noen minutter skal jeg begynne med selve hamburgerne og grønnsakene må kuttes opp. Det kommer til å bli så digg og tenkt at du har laget alt sammen selv. Vi får håpe jeg kan få litt hjelp av noen andre i huset til kutting av grønnsakene :o!
 
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar