lørdag 7. juni 2014

Sommerferien!

Hei! Ja jeg vet det er lenge siden sist, men nå er jeg tilbake igjen. Jeg har så og si sommerferie nå, bare at jeg må møte opp neste fredag for å få igjen karakter-korte. Det føles litt rart, og jeg øsker virkelig at denne ferien skal bli skikkelig bra. Selv om ferier ikke handler om undervisning så har jeg lyst til å lære noe nytt. Lærdom som på en måte hadde kommet naturlig og noe som gjør deg til en bedre person. Også ønsker jeg å få et bedre personlig forhold til noen av mine nærmeste. Jeg har tenkt å bruke mye av tiden min til å jobbe i hagen, i tillegg har jeg planer om å få lappen! Håper jeg klarer å disiplinerer med slik at der blir mulig. :o Det er så mange som har fått den nå og jeg har hvert 18 en stund nå. Vi skal også på en del ferier i år, noe jeg håper blir veldig bra.

Her har jeg plukket ut noe av mine sommer favoritter på klesveien...









 
                                             Hva liker du å gjøre med dine nærmeste?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar