onsdag 2. juli 2014

Helga!

Det begynner å bli en stund siden sist helg nå, men det hindrer ikke meg i å blogge om den. Grunnen til at det har blitt lite blogging i det siste får du svar på nedover i dette innlegget. Helgen besto både av restaurantmat, lange bilturer, svensk familie og deres venner.

 Min søster og jeg reiste til Oslo sammen og der ble det vindus shooping, gåing og litt mat.



 Vi spiste på et sted det alltid var fredag...


 


 
Så gikk turen videre til Stockholm, Sverige  hvor vi ble invitert av familie til å være med på en avskjedsfest til søskenbarnet vårt som skal være to år på misjon i New Zeland.
 




Dette er grunnen til minimalisert blogging denne sommeren. Vi får se åssen det blir i løpet av dagene. Jeg skal snart til Florida og da har jeg planer om å ta med pc,en. ;)
 
Nyter du sommerdagene?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar