lørdag 26. juli 2014

Morning walk!

Mamma og jeg hadde avtalt at det skulle bli morgentur neste dag og det ble det vi gikk blant annet på stranda. Der fikk vi se joggende folk løpende mot oss og forbi oss, vi så sittende, stående og gående mennesker også og dyr. Alle morgenfuglene ute for å få med seg soloppgangen. Det ble kanonbra bilder synes nå jeg. Du kan bedømme dem selv hvis du vill, bare bla videre nedover.

 Regnbuen kom på besøk.




 Er det ikke vakkert?


Vi måtte nå si farvel til disse digge sofaene vi hadde kosekveld i og som jeg sov i. Generelt hele leiligheten og Sarasota det var i grunn litt trist. Tristere var at vi skulle forlate stranden og solen som hadde gitt oss då mye farge. Jeg vet at sola alltid er den samme hvor enn i verden du er, men du skjønner hva jeg mener? ;) Vi skulle nå få enda en natt i Orlando på samme feriested før tiden gikk videre til flyplassen.


                                            Vi brukte siste dag i Orlando på shooping ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar