fredag 4. juli 2014

Bryllyp

Det er på denne tiden av året de fleste bryllupene blir arrangert og i år har også flere norske kjendiser kledd seg i hvitt for den store dagen. Selv har jeg ikke hvert i så mange bryllup, men jeg synes det alltid er gøy å se hvilken kjole bruden velger. Jeg har funnet noen av brudekjolene til noen norske kjendiser som ble gift for ikke så alt for lenge siden og du kan gjette hvem som ble min favoritt. Forresten så har jeg tatt med et bildet fra Olivia Palemo sitt bryllup også.


 Jenny Skavlan

 Maria Mena  (Det kan hende det er lenge siden hun giftet seg, jeg har ikke peiling :o)


 Marion Ravn

Olivia Palermo

Min favoritt er helt klart kjolen til Marion Ravn, den var veldig fin og jeg likte spesielt at hun hadde det hvite båndet rundt midjen. Jenny Skavlan hadde designet sin egen kjole med store blomster og høy hals. Imponerende arbeid, Jenny! Maria Mena sin kjole er ganske lik kjolen til prinsesse Kate av England, men den passet fin til deg også Maria. Olivia derimot, her ble jeg seriøst ganske skuffa. Hun er så flink med klær ellers...? Kjolen er for all del fin, men er dette alt vi får se på en av de dagene du kan pynte deg mest? Etter min personlige mening hadde jeg aldri valgt en sånn kjole til brudekjole og heller er jeg ikke veldig fan av så sterke fargekombinasjoner til bryllup når du selv skal være brud. Du skal ha for at du overasket meg stort og jeg synes det er stilig at du valgte noe utenom det vanlige, Olivia. For min del liker jeg mer det tradisjonelle og denne kjolen der ville ikke jeg valgt til et bryllup, men til en anen anledning synes jeg den kunne vært fin.

Nedenfor ser du flere fine brudebilder:





Forresten så er dette mitt innlegg nummer 200, så dette feirer vi med bryllup :s.  eh..he he. På catwalken har man ofte en brudekjole på slutten som skal symbolisere at det kommer en ny kolleksjon.
                                                                    God helg da dere!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar