søndag 20. juli 2014

Key West og bruer

Etter flere timer i bilen ble det kveld og vi ankom vårt andre hotell. Der hadde de noe jeg liker veldig godt, nemlig et veldig bra treningsrom. Samtidig som mamma og pappa dro til matbutikken løp mine to søsken og jeg bort for å prøve ut det fantastiske treningsrommet. Litt kondisjon og litt styrke ble det. Det var veldig deilig siden det har dessverre ikke blitt så mye trening mens vi var borte. Jeg må si at det kribler litt i magen etter å gi jernet, men ofte så kommer man sterkere tilbake etter litt ferie og hvile :) Jeg har også tatt i bruk noen treningsapperog det har hvert bra nok.


 Forever siblings, forever sporty! <3 Alle har kjøpt nye nike sko, gjett hvem som er mine?


Dette var treningsutsikten vår :)

Dagen etter skulle vi igjen sette oss inn i bilen og denne gangen benyttet vi store deler av tiden på en lang bro. Og vi reiste så lenge at vi kom til U.S.A`s sørligste punkt. Når du ser under på karte over Florida og Key West, ser du at det er  en lang snor nederst på kartet. Der var det bare bruer og noen små øyer vi kjørte på hele veien bort til det sørligste punktet. Det var noen få butikker og hus i veikanten også, men ellers så kjørte vi hele tiden på en bru.



Her er den gamle brua, den er ikke lenger i bruk, men likevel står den trofast ved siden av den nye.

 Vi stoppet ved en strand og tok oss et kveldsbad.


 
 Største levende krabba jeg har sett!


 Sørligste punktet..


Så var vi hjemme til hotellet igjen for en god natts søvn :)
 
Et råd til deg, fra meg:  Nyt sommeren hvor enn du er om det måtte være i syden, på hytta, hjemme eller helt andre plasser.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar