torsdag 17. juli 2014

First time in Amerika!

Da har jeg hvert en uke i U.S.A  og her er det sommer og sol. Det er faktisk veldig mange palmer egentlig over alt, det sammen med firfisler. Vi har fått kjent litt på vannet og det er så deilig fordi jeg trenger ikke å pine meg ut. Jeg viser dere noen bilder fra de første dagene, men har mye mer tid enn det i dag. Reisen har gått alt fra Orlando, Miami, Key West, Key Largo og nå Sarasota. Alt dette ligger i en av de mange amerikanske statene nemlig Florida. De første dagene ble det shooping på outlett butikker og to dager på brilliante Universal studio. Vi mellomlanda på flyplassen i New Your og dro innom time square.






Her ser dere bilder fra de første dagene med shopping og mellomlandinga i New York. Dere skjønner kanskje at jeg litt på etterskudd når det gjelder bloggingen, men dette får være nok for i dag. I morgen kommer det sikkert  bilder fra Universal Studio. Dere burde glede dere!

 Viktorias Secret, jeg liker virkelig det navnet på butikk ;)

 Prada! :o
Converse!
 
 
Nå ligger dere sikkert i sengene deres, og det skal jeg også snart også og da bli der morgen for dere,.. Derfor sier jeg like gjerne god morgen til dere :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar