tirsdag 25. juni 2013

Inspirasjon

I dag har jeg tenkt til å vise dere noen tegninger jeg har laget, eller jeg har ikke laget hele fra grunnen av (:) ) fordi det var en mal til kroppen. Men kjolene og fargingen har jeg gjort selv. Den ene fikk jeg inspirasjon fra Aria i Pretty Little Liars. Hun har svart kjole i virkeligheten, men jeg ville at den skulle være mørkeblå. Også er antrekket pyntet med et arm bånd og noen enkle øredobber som gjør at antrekket blir stilig. Den andre er inspirert fra en kjole jeg fant på Nelly.com  med navnet Mandy. Og på denne kjolen har jeg valgt noen nude-farga sko, som gjør at beina ser lenger ut. Det passer også bra med lengden på kjolen. Hun har på seg noen grønne øredobber og lyseblå neglelakk som gjør antrekket mer fresht og sommerlig.

 


 
 
                 Det ble dessverre litt dårlig kvalitet på bildene mine, men jeg håper dere kan se det greit.

Jeg likte den blå kjolen best, nå vil jeg gjerne vite hvem dere synes var finest. Blå eller blomster hva sier dere???

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar