lørdag 22. juni 2013

Jobbe dag!!!

Jeg begynte dagen  i dag med sport, når jeg kom hjem etter det så fikk jeg vite at det var "jobbe dag"   weeeee :( .Heldigvis så hadde jeg ingen andre planer ennå, så da støvsugde jeg hele huset og klippet hele gresset etterpå. Det var litt slitsomt ja, men jeg er ganske fornøyd nå etter på :). Støvsuging og gressklipping er jo nesten trening i seg selv. Jeg følte meg faktisk veldig bra etter at jeg var ferdig, men også når jeg holdt på å jobbe. Det er kanskje kjedelige oppgaver men, jeg følte at det var verdt det faktisk. :)

 
Nå blir det sykt deilig å chilen på  pc `en. Etterpå så er jeg ganske sikker på at det blir taco, godteri og film med familien. Vi spiser alltid taco i helgene. Hvis ikke det er på fredag så spiser vi det på lørdag. Taco er noe man aldri blir lei av. :)

Ha en fin lørdag alle sammen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar