fredag 21. juni 2013

Sommertrening og "små søte løynere"

Nå er det lenge siden jeg har blogget, ja jeg vet det  "shame on me" :). Men i alle fall NÅ er jeg tilbake. I dag våknet jeg faktisk til ringeklokka, og når den ringte  dro jeg til gruppetimen på Actic med styrke og intervall. På Actic kjører de  nå en kampanje for sommertrening, hvis du trener 20 ganger mellom Juni - September så får du en gave. Jeg er ikke sikker på hva gaven er, men jeg tror det er en treningsbag. Håper på det ;). Til vanlig trener jeg cirka fem ganger i uka mer eller mindre, men det er ikke alltid jeg trener på Actic. Noen ganger løper jeg ute, eller så løper jeg på elipse maskinen hjemme mens jeg ser på "Pretty little liars", eller så bruker jeg trenings dvd`er. På lørdager spiller jeg ofte innebandy og andre sporter med et lag. Jeg synes det er viktig å variere treningen, sånn at du ikke blir lei, samtidig som du lærer forskjellige teknikker og treningsformer.


I dag har  jeg også rukket å se en episode av "Pretty little liars". Jeg har bare kommet til sesong 2, så nå har jeg masse å glede meg til. Men i dag så synes jeg det gikk litt treigt på PC èn, det hakket litt mye. Det er kjedelig når det er sånn, så håper den ikke kommer til å være sånn hele tiden. :)

 
Blir det noe sommertrening på dere?
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar