onsdag 12. juni 2013

Sengeteppe

Hei
I dag har jeg lyst til å vise dere noe jeg har holdt på med en stund. Det er et lappeteppe som jeg har sydd, stoffet er fra"stoff og stil". Jeg er nesten ferdig og det er litt gøy å ha klart å lage en så stor ting alene. Jeg har sydd sånn litt der og litt da og til nå har jeg brukt nesten et år på å lage det. Det er ikke helt ferdig ennå, men her kan dere se fremgangen min. :)


     Her er arbeidsplassen min med symaskin, saks, strykejern, linjal og blyant.

  Først klipte jeg firkanter og sydde de sammen til en rekke, etter det  sydde jeg alle rekkene til et  til et teppe. 
 
   Her kan du se foran og bak, det er så langt jeg har kommet nå, jeg har til og med tatt vatt inni sånn at det blir myk og deilig.
 
 Sånn kommer det nesten til å se ut etter at jeg er ferdig, det mangler bare å sy rundt og litt småting til. :)
 

 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar