tirsdag 8. oktober 2013

Shape up

Hei, i går sykla jeg til Herkules hvor jeg kjøpte et "shape up" blad og en blomsterkrans <3 <3. På kvelden ble det trening på actic og det var skikkelig gøy! :). Jeg trente faktisk i to timer der, først en med styrke og kondisjon også en med dans. Det er veldig lenge siden jeg har trent på actic nå så det var virkelig på tide. Likevel så har jeg ennå ikke fått den gaven jeg skulle få på grunn av at jeg trente der 20 ganger. Jeg har spurt flere ganger, men ofte så har det sittet nye instruktører der som ikke vet så mye om dette. Jeg har levert lappen, så jeg gir ikke opp. ;)


Også har mamma hvert på ferie i Danmark denne helge så når hun kom hjem hadde hun kjøpt en gave til oss (meg og mine søsken). Jeg fikk denne fine glitterneglelaken fra GOCH. Tusen takk mamma du er kjempe snill og jeg er kjempe glad i deg :)


Passer perfekt til fest eller når du skal pynte deg litt ekstra, jeg må nesten si tusen takk en gang til:).
Nå skal jeg snart på kjøretime, håper det går bra...:o. Hvis jeg krasjer så er det bedre at jeg gjør det med kjøreskole bilen enn var egen bil (he he he :o). Uansett håper jeg på og unngå dette. ;)

Nyt høstferien alle som er så heldige å ha det ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar