fredag 4. oktober 2013

Ny start!!

Nå er det en stund siden jeg har fått trent ordentlig, (grunnen er at jeg har hvert syk en stund) men i dag følte jeg meg bra nok til å begynne å trene igjen (jippi :D!!). Derfor var det veldig deilig å komme i gang igjen. I dag ble det trening hjemme først oppvarming på elipsemaskinen, så diverse apper jeg har på i Phonen min, som blant annet cardio og mageøvelser. Det ble vellykket. Vi hadde norsk skrive dag i dag og jeg satt tiden ut fra 09.00-15.00. Håper teksten min ble bra, jeg gjorde i alle fall det beste jeg kunne for å svare på oppgaven. Når jeg var ferdig med prøva så var det høstferie, det er nesten litt vanskelig å tro, det har gått så fort. Det virker nesten som om vi begynte på skolen i går he he. Uansett det er alltid deilig med en aldri så liten ferie.



Håret blir ganske bustete etter at man har trent :( ;).

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar