søndag 8. september 2013

God morgen!

Hei. I dag sto jeg opp til en skikkelig fin høstmorgen. Solen lyste på vinduet mitt og jeg kjente duften av høst når jeg åpnet det. De oransje rognebæra var tydelig å se langt der nede og jeg fikk lyst til å plukke en handfull av dem. (Ja, ja litt poesi...? :o ;)). He he.




 
I dag har jeg også hvert i kirken og der gjorde vi noe veldig morsomt. Vi skulle skrive et brev til enten vår mor, far, søsken, fremtidige ektemann/barn eller til oss selv, men da måtte vi ikke åpne det før etter ti år. Jeg valgte det siste. Det vi hovedsakelig skulle skrive om var hvordan Gud/evangeliet har gitt meg glede. Det blir spennende å se etter ti år når jeg har glemt alt som sto der. Vi kunne velge brevpapir  en diger bok lekselederen vår hadde med seg som hun hadde samlet på da hun var liten. Og det var skikkelig mange søte brevpapir der. Her kan du se mitt brev full av teip for at den ikke skal kunne åpnes før om ti år.
 


God morgen alle sammen... :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar