lørdag 28. september 2013

Jeg er helt ferdig

Sist lørdag ble jeg  helt ferdig med sengeteppe mitt. Og i dag har jeg tenkt til å vise dere resultatet. Jeg har jobba litt nå og litt da så hele teppe brukte jeg cirka et år på å lage. Men nå kan jeg faktisk også bruke det på ordentlig. I tillegg kommer jeg til å ta vare på det til jeg blir voksen og da kan jo barna mine også kan bruke det.

 


 
 
 
Her kommer noen bilder fra tidligere i arbeidet, det har skjedd litt siden da. På bildet under holder jeg på sy sammen de tolv remsene og før dette sydde jeg firkantene om til remser. Jeg måtte stryke stoffet ganske mange ganger mens jeg holdt på. Og før jeg kunne gjøre det vasket jeg alle stoffene. Vi måtte også reise tilbake til stoff og stil, hvor mamma og jeg kjøpte vatt til å legge mellom. Det kjøpte vi også det stoffet vi skulle ha bak og det kan du se på bildene over. Det er lyseblått med mønster formet som et hjul med sirkler rundt.


 

 
 
My hand on this work <3 <3 <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar