lørdag 7. september 2013

Nye innkjøp :)))

Hei, nå har jeg akkurat syklet til og fra Herkules. Der fikk jeg kjøpt en bukse, genser, to sports bh èr  og øredobber fra bik bok ;). Det andre kjøpte jeg på H&M og Cubus. Jeg er veldig fornøyd, nå som  høsten har kommet begynner veldig mange å gå i mørkere klær. Det betyr ikke at de bare går i svart, men mørkere farger enn for eksempel på sommeren. Og det er jo fint det, men noen ganger blir det litt for grått og trist. Derfor ble jeg så glad da jeg så dette i butikken, det er veldig enkelt og klassisk egentlig, men det lyser på en måte opp hverdagen litt. Og uansett så er det fortsatt varmt ute, så hvorfor ikke la det være lyst litt lenger ;)





Jeg har fått gjort veldig mye i dag (mange blogginnlegg) :)), før jeg reiste til Herkules var jeg på actic og trente. Nå vill jeg bare fortelle litt om kroppsøvingen vi har på skolen (random, ha ha ha ;)) Vi har jo som sagt egentrening og vi begynte denne onsdagen, da bestemte jeg meg for at jeg ville prøve ut spinning. Den onsdagen var første gangen jeg ordentlig hadde prøvd det. Så fire kroppsøvingstimer fremover blir det spinning på meg :)) Det er alltid gøy å prøve ut nye treningsformer. Her er min liste for egentrening fremover:

 
Tid
Hva
Hvorfor
Oppvarming
10 minutter
Spinning
Bli varm i kroppen, få hjerte til å slå, pulsen opp.
Hoveddel
30 minutter
Spinning (intervall) 4 minutter rask spinning 3 minutter rolig spinning (4x) 2 min nedtrapping.
Bedre kondisjonen og øke utholdenheten.
Avslutting
10 minutter
Tøye ut
Øke bevegeligheten, redusere faren for skader.
Det er samme som med løpinga jeg viste dere tidligere, bare at dette er med sykkel ;)

Gjør noe hyggelig i kveld, da ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar