fredag 6. september 2013

Musikk og inspirasjon

Spilleliste:
Rihanna; Diamonds
Rocky Tribute: Eye of the tiger
Olly Murs: Heart Skips a Beat feat. Rizzle Kicks
Isac Elliot: New way home
Ask Embla: Father`s Eyes
Naughty Boy: La La La ft.Sam Smith
Olly Murs feat. Flo Rida: Troublemaker
The Wanted: Walks Like Rihanna
The Wanted: Glad you came
Katy Perry: Roar
Miley Cyrus: Who Owns My Heart
The band Perry: If i die Young
Taylor Swift: 22
Britney Spears: I`m not a girl Not Yet a Woman

Her er musikk  som kan få deg i godt humør, jeg er ikke den største musikk entusiasten. Likevel, her har du noen sanger som kanskje også kan gi deg inspirasjon??? Hvis ikke så kan du lage din egen spille liste. ;)

Sist helg så jeg litt på Nelly.com for å få litt inspirasjon til klær og sånn. I dag tenkte jeg at jeg skulle vise litt av det. Det var egentlig ikke noen jeg tenkte: "den vill jeg ha" der, men det ga meg likevel noen nye ideer. Også kan jeg jo tegne om klærne slik at de blir til mine egne. ;)




 



 


Jeg har alltid hvert glad i pastell farger, men jeg liker ikke at det blir for mye av det (det må ikke bli for sukkersøt for min del), derfor er det bra med litt svart og grønt inne mellom. Sjekk øre dobbene, de er skikkelig fine. Den svarte med oransje likte jeg best....

Hvilken  kjole er din favoritt??

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar