søndag 17. november 2013

Den berømte oppskriften

Først trenger du et ark og en blyant. På arket kan du tegne akkurat det du vill, jeg valgte å tegne et eventyrland.

Etter at jeg hadde gjort det tok jeg bilde av det, la bildet inn på "Word", gjorde det stort, eller den størrelsen jeg ønsket også skrev jeg det ut på en printer. Grunne var at da kan du gjøre mange ting med samme bilde, uten å måtte tegne grunnflaten mange ganger.





Når arket er ute av printeren kan du for eksempel bruke "pro markers tusjer" til å fargelegge. Det er bare en ide, du kan bruke maling, farger eller noe sånt bare vær kreativ og gjør akkurat som du vill.


 
 
 
Til slutt kan du trenge hvit maling, sukker og noen pensler. Du bruker malingen som lim og setter sukker over.  Dette kan du gjøre for å få litt mer liv i bildet.

Det var det... ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar