torsdag 21. november 2013

Vinter outfit

I det forrige innlegget viste jeg dere noen bilder av noen fine jakker, og det fikk meg til å tenke på min egen jakke :o ;). Jeg kjøpte den nå i høst og er veldig fornøyd med den, det er en parkas -jakke om jeg husker riktig fra Cubus.

Denne buksa har jeg laget mønsteret på selv. Jeg sølte blanko på den en mattetentamen, og det var ganske dumt for det var en av de buksene mine jeg likte best (Girl stuff ;)). Men så kom jeg på en i de om å klore den, jeg hadde sett noen gjøre det på en blogg for lenge siden. Og etter det var gjort hadde jeg en helt ny bukse og det gjorde ikke noe at det var blanko på den. Det så jo ut som om den var laget sånn. Du ser det kanskje ikke så godt på bildet ;o.
 

 
Fjortis bilder i speilet <3  bedre enn ingenting, eller???

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar