lørdag 30. november 2013

Treningsøkt

Dagens treningsøkt ble jeg faktisk veldig fornøyd med. Jeg måtte øve til en prøve i dag så jeg kan ærlig innrømme at jeg ikke hadde kjempe, kjempe lyst til å trene i dag. ;( Men det endret seg, jeg dro til actic og der ble det faktisk en del løping og litt styrke. Det var en sånn treningsøkt hvor du fikk pulsen opp og svetten til å renne. Det var en deilig følelse både under og etter trening, selvfølgelig var det veldig slitsomt også. Jeg tror det hjalp litt på konsentrasjonen etter at jeg skulle øve til psykologiprøve. Sånn trente jeg i dag:

2,5 km løping/oppvarming

Styrke for mage

2,5 løping

Styrke for mage

Løping intervaller (varierte mellom ganske raskt og raskt 2  min på hver cirka 3 -4 ganger) 2,5km

Nedtrapping (Minsket hastigheten litt og litt) cirka 1,5km


 


Mine trofaste rosa sko er alltid med meg på trening <3<3<3

Ha en fin helg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar