torsdag 1. mai 2014

Ekte luksus!

Hei, jeg var så heldig å få spa i bursdagsgave da jeg ble 18 år og i dag har jeg brukt den gaven! Mamma og jeg overnattet på et hotell i Horten og var med på spa etterpå. Vi spiste ute og gikk turer på stranda. Jeg har aldri hvert med på så lang og ordentlig spa før, så det var gøy. Det var veldig herlig og avslappende, vi fikk blant annet aromamassasje og hudpleie. Det passet egentlig veldig bra å gjøre det akkurat i dag, det har jo og er jo så masse prøver nå for tiden. ;) Jeg har for eksempel en norsk stil i morgen, den skal skrives hjemme så det blir ikke så stress. Også skal jeg på bursdag i Oslo på fredag.:) Men denne turen kommer jeg nok sent til å glemme, fordi dette var koselig :) <3

Her får dere se litt fra reisen min:


 En seng jeg drømte veldig mye kult og rart i <3!


 Mat.

 Vi så en episode av CSI,


 Frokost på hotellet, vi var nesten de eneste der. (Men så var det 1.mai ;))




 Så var det spa! <3


 Ta bilde fort!:)


 Vi tok oss en tur til Åsgårdstrand hvor vi spiste og tok fine bilder <3


Soft si og bær funker alltid <3.

Vi så huset der den kjente maleren Edvard Munch bodde!

                                                 Har du fri i morgen, det har ikke jeg???

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar