lørdag 17. mai 2014

Studiedag og interiør

Må vise dere litt fra gårsdagen, før jeg all 17, mai feiringen. Ble så trøtt i går kveld at det var heller sengen fremfor å mekke et blogginnlegg som fristet. Jeg fikk vikk fikset meg en studiedag i går, etter at jeg torsdag fant ut at jeg hadde kommet opp i skriftlig Tysk 2 eksamen! Det synes jeg egentlig bare var helt ok. Vi måtte opp enten muntlig eller skriftlig i andreklasse uansett, så på den positive siden så får vi tidligere fri. Håper bare at jeg ikke går ned i karakter, heller opp ;). Ganske tøtt var jeg i går når jeg skulle øve, men noe fikk jeg vell gjort. Da jeg var ferdig ble det en treningsøkt med to prison break episoder. Til slutt ryddet jeg litt ekstra på rommet mitt, da kvikna jeg litt til igjen. Da klokken nærmet seg elleve begynte øynene igjen å bli tunge.






Hjemme hos oss er det mamma som har ansvaret når det gjelder interiør, men på rommet mitt har jeg flere rettigheter. Her kan jeg gjøre det meste, med visse unntak. Jeg er for eksempel ganske sikker på at jeg ikke hadde fått lov til å male hele rommet svart bare sånn uten videre ;). Noe jeg for all del heller ikke ville gjort. Når jeg tenker meg om så tror jeg at jeg får lov til å gjøre mer en jeg tror jeg får lov til. Med unntak av det jeg nevnte ovenfor. Og nå er det i alle fall både pent og ryddig på rommet mitt. For en herlig følelse! :)






 



                                   Nå får du se hva som er gjemt bak alle mine kriker og kroker...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar