søndag 18. mai 2014

Mote - ikon - Inspirasjon

Da får dere se noe av det beste jeg har funnet av klær, sko og tilbehør. Jeg kaller det mote - ikon - Inspirasjon. Forhåpentligvis så får jeg i dag også tid til å designe mine egne kreasjoner, men det er nok fare for at det ikke blir det også. Det er nesten høyere sannsynlighet for det, men jeg skal nok klare å leve i flere dager en det ;) Derfor kreves det litt tålmodighet  og venting. Det er jo eksamenstider og skole kommer som vanlig først. Det er ikke lenge igjen da, det er snart sommerferie og da kommer jeg nok til å øse på med egenprodusert design. Vell, vi får se...??? Litt blir det i alle fall ;)




 




 
Stilen er nok så vanlig, men med  fine mønster og snitt i flere forskjellige varianter piffer dette opp et antrekk. Hva synes du om stilen, kunne du gått med dette her og i hvilken anledninger?







 





                                                              
                                                                   Ha en fin dag ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar