lørdag 24. mai 2014

Kondisjons-uke :)

Denne uken hadde jeg fokus på kondisjon, likevel begynte jeg kondisjons-uka med en styrketime. Det er viktig med litt styrke også om du skal bedre kondisjonen din, men som sakt var fokuset på kondisjonen. Hele programmet var egentlig ikke helt planlagt, med jeg fikk gjort ganske mye da:) Jeg skulle egentlig på sporten i dag, men da jeg møtte opp var det ingen der :(. Det endte med at det heller ble litt sykling og basket. Jeg hadde litt planer om å klippe gresset i dag, men etter at jeg hadde satt meg ned litt fikk jeg ikke lyst til det lenger. Likevel kommer jeg nok til å gjøre det snart håper jeg. Det er ikke lenge til jeg har fri fra skolen og da kan jeg begynne å jobbe på huset også.

Mandag
Tirsdag
Onsdag
Torsdag
Fredag
Lørdag
Søndag
1 time styrke på Actic
Tredemølle
div. intervaller på Actic
Gym på skolen Coopertest + basket.
DVD-kondisjons-program og litt styrke.
Fri
Elipsemaskin til 2 episoder av «Prison break».
Ca. 1 1/2 time.
Sport
30 min. sykling
30 min basket.
Fri, eventuelt  gå tur.

 


 


 
Sist uke og sist uke der igjen hadde jeg ikke tid eller ork til å lage smoothie, men i dag skal jeg faktisk gjøre det. Og den skal være grønn, grønn, grønn. Kanskje det blir noen flere farger?

                                               Hvor enn du er, ha en fortreffelig dag ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar