fredag 9. mai 2014

Top Model

Hei, i dag fikk jeg trent om morgen og det var en veldig bra styrketime på actic. Så ble det rydding og dusjing. Jeg var også en tur innom Herkules. Jeg så for det første etter en kjole, men det var ikke så mye jeg virkelig følte for å kjøpe. Jeg fikk i alle fall kjøpt en ny tegnebok. Butikkdama spurte om hun skulle pakke den inn, men hva kan man si til det? Mote er mote, ung eller gammel ;)




Dette er altså åssen de ser ut uten klær! Det hørtes litt rart ut, men det er det som er sannheten. Denne gangen kan jeg lage mine egne hårfrisyrer også, det har jeg ikke kunnet gjøre på noen andre modeller før.
 1.

 2.

 3.

4.
Jeg har nummerert bilder av meg selv, hvilken synes du var finest?

                                                      Tror kanskje jeg skal tegne litt i morgen ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar