onsdag 19. februar 2014

Bytur i dur!

Det har blitt en del trening nå i det siste, for eksempel i går  trente vi faktisk to økter. Grunnen var at det var siste dagen vi kunne være på Elixia gratis, da må du jo nesten bare benytte sjansen ;). I dag har jeg gått til byen og kjøpt noen nye tenningsklær i fargen rosa. Det er mange som sier at jeg kler rosa, derfor må jeg nesten bare slå til med det. :o




                                           Sånn skal man se ut når man løfter vekter. ;)

                                                      I am so big and so strong :) :) :)

                                               Nå har jeg bare enda mer lyst til å trene :o


Alt  fra H&M <3
 
Fordi det er ferie :D
 
 
 
Frossen Yoghurt  med blåbær :P
 
Nå ligger jeg i sengen å slapper av <3 <3 <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar