fredag 14. februar 2014

Jeg er friiiiii!

I dag var det endelig siste dag før vinterferien. Etter en knallhard uke med mye lesing, pugging og øving så kjenner du at det er mer en herlig med fri. Det er som om en tung sekk med bly faller av skuldrene dine og du føler at du kan fly. Vi kunne gå hjem tidligere og det var ikke en eneste lekse å tenke på :D. Etter på skal jeg på prøvetime hos elixia, siden det var gratis i noen dager, men det betyr ikke at jeg har gitt opp actic ;).





 Først legger du alle bøkene i hylla (sånn at du slipper å se på de i vinterferien). ;)

Etter dette lukker du skapet og snurrer nøkkelen rundt.

 Så går du sakte ut døra, sakte ut fra skolens område og så....... ER DET FRI!!!!!!!!!!! <3
  
Jeg hadde forresten bursdag forrige uke hvor jeg ble 18 år. Alt gikk så fort. Det var derfor det ikke kom et eneste blogginnlegg, men jeg hadde det kjempe hyggelig ;) Under ser du noen av gavene jeg fikk, noe jeg garantert vill kose meg med i vinterferien. Det, bloggen, PLL, og trening så vidt jeg orker (er litt forkjølet, vondt i halsen, litt høy puls av ingenting). Jeg tror ikke det er noe galt med kondisjonen egentlig, den er nok andre faktorer som spiller inn ;).








I dag er det faktisk "valentiens day" også
                                                                        <3 <3 <3.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar