torsdag 20. februar 2014

Fiskespa

I dag dro mamma og jeg på fiske-spa, eller jeg tok fiske-spa og mamma to en eller annen stram opp for magen. Det var interessant å prøve noe nytt, det skilte når fiskene spiste den dødehuden. Det var verst i begynnelsen, men jeg klarte å slappe av mer etter hvert . For å være litt morsom og ærlig kan jeg si at etterpå følte godt etterpå jeg hadde jo gjort en god gjerning. Jeg hadde gitt fiskene mat :o! Etter dette dro vi til en kafe med navnet Sitt Ned og der satt vi oss ned og spiste poteter og hva var det det het igjen "chips"???









                                        Dette er min gode venn og mor, snart 40 år <3

                               Nå blir det yoga og forhåpentligvis litt rydding av rom ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar