lørdag 1. februar 2014

Trenings-råd

I dag slenger jeg inn et innlegg om trening, (vet det er lenge siden nå). Det er bare det at det er litt vanskelig å ta bilder av seg selv når du er i aktivitet! I dag ble treningen lagspill, det vill si stikkball, innebandy, henge i tau, ball kasting også videre. Det er så morsomt at du nesten ikke kjenner at du trener. Det er ganske hyggelig å trene sammen med folk du kjenner godt fra før, det blir litt gøyere da. Jeg kunne sikkert vist dere noen gode treningsøvelser i dag, men det er på en måte litt sent nå. (Ferdig dusja, hverdagsklær også videre). Også har det blitt mye klesbilder opp gjennom de siste dagene, det er jo så gøy det også ;). Likevel må dere ikke se bort ifra at det kommer noe i fremtiden, og det gleder i alle fall jeg mag til. En side jeg fant på nettet var www.trening.no og der fant jeg masse kult, det er en side å anbefale om du få litt mer kunnskap om trening.


 Se mot målet.

 Tren så hardt at svetten renner.

 Drikk vann.


 Aldri gi opp.

 Gi alt.


Tøy ut og Vær stolt!
 

Trening er en veldig god måte for å bygge deg selv opp, både mentalt og psykisk. Du reduserer sjansen for å få kreft, hjerte og kar sykdommer, depresjon og du føler deg mer opplagt. Dessuten kan det gjøre tankene dine klarere.
                                                              Begynn i dag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar