søndag 16. februar 2014

Valentines dans!

I går kveld var det valentiens dans, hjemme i Skien. Jeg må si det var veldig hyggelig, vi hadde forberedt oss godt. Det ble både dans, underholdning, mat og kjærlighet. I tillegg til dette lå det mye fint og spiselig pynt i fargene rosa og rød.


Kokkene, lady og landstrykeren kom på besøk og sang bela note <3


 Pia 13 år er kunstneren bak denne flotte tegningen. På menyen kan du lese hva vi fikk servert til middag.
 
Vi fikk alle et hjerte hver. Guttene fikk gutter og jentene omvendt. På bildet ser du at trakk Fiona, det betydde at min oppgave var å finne Shrek. Det var ikke så lett skal jeg si deg, vi måtte nemlig danse med flere gutter for å finne vår Valentin. Og jeg fant han til slutt, Shrek hadde nemlig gått på rundgang hos Mosse gjengen (he he, bombe!;)) jeg husker forrige Valentins dans fant jeg lappen min liggende på bordet :o :( he he).


 Emma (sin siste dans) og meg.


Valentin outfit i rosa.
                                                      Ønsker deg en fin kveld. <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar