lørdag 4. januar 2014

Ballkjoler

I dag har jeg brukt tiden min sammen med penner og blyanter, ark, tusjer og nye ideer. Etter at jeg hadde tegnet kjolen i det forrige innlegget fikk jeg bare fler og fler ideer. I tillegg til dette ble jeg ferdig med hele tegne boka mi, så da var det litt vanskelig å fortsette. Likevel tror jeg ikke det stopper kreativiteten min ;). Når du ser ned på disse bildene, kan du jo tenke deg at du selv er på  et ball ;)

Du får også se hvor jeg har fått inspirasjonen fra. ;)

 En fin grønn kjole med en pusete hvit bolero og masse fint tilbehør. ;)
 



 
 

 

 En fin enkel og elegant kjole, med en liten røff veske som tilbehør. ;)

 

 
Hvis jeg skulle lage noen flere kjoler hadde det kanskje blitt noe likt detter her??? ;)
 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar