fredag 3. januar 2014

Romantikk

Det finnes utrolig mange fine kjoler der ute, men det tar litt tid å finne den aller fineste kjolen. Den som du selv skal ha, en du kan føle deg som en prinsesse i. I dag tror jeg at jeg har funnet akkurat den kjolen. Ofte synes jeg at kjolene blir bedre ved at jeg hermer litt, blander litt, mixer litt og til slutt lager jeg rett og slett noe  helt nytt med min egen fantasi. Denne gangen har jeg fått mye inspirasjon fra to forskjellige kjoler jeg tenkt til å vise dere i dag. Denne kjolen er så fin at den kan brukes til jul, nyttår, ball og til og med til galla kjole. Håper du liker kjolene <3 Noen synes kanskje at denne stilen er litt gammeldags, men det går fint an å buke dette nå også. Det er jo sånn at man trenger vell ikke å se ut som alle andre heller ;o.

Vi begynner med hvordan jeg fikk ideen:

 Jeg ble nesten forelsket i dette håret første gang jeg så det :o



 Denne kjolen er en blanding av de to kjolene det var bilde av ovenfor.


Dette brukte jeg til tegningen: blyant viskelær, tusjer, penn, neglelakk, maling og pensel (det går sikkert an å bruke blanko også ;)

Videre kommer det flere inspirasjons-bilder i den romantiske stilen ;)




 
 







Håper dere liker romantiske kjoler?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar