fredag 24. januar 2014

Drømmer

Hei, i dag måtte jeg bli hjemme fra skolen fordi jeg var syk. :( Det er ikke noe gøy. Heldigvis så er jeg i veldig godt humør, det hjelper ganske mye. Det eneste jeg er orker er enten å se på tv eller være på pc'en. Men det går nok over snart. Jeg kjenner jeg gleder meg skikkelig til å trene og være kreativ igjen. Akkurat nå må jeg nok bare ta det litt med ro og bli frisk. Alle de fine instagrambildene og facebook varmer hjerte mitt i dag. (Det hørtes kanskje veldig rart ut, men det er faktisk sant.) Dessuten så kan man trygt si at jeg ikke er helt meg selv i dag. Likevel nyter jeg hvert eneste sekund av livet akkurat nå. Det er så mange ting og glede seg over.

Her er noe av det jeg drømmer om, men noe holder jeg bare for meg selv. Jeg elsker eventyr, prinser, prinsesser, snø, natur og drømmer. Husk at kjærlighet ikke kan kjøpes for penger <3 <3 <3

ADVARSEL: Det kommer en del brudebilder her ;) he he





















Dette ble mye girl stuff, håper dere kom i drømmeland. Og at dere får en strålende helg <3 <3 <3

                                             Du er bare hel rå, og det mener jeg virkelig! <3 <3 <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar