torsdag 2. januar 2014

Tegninger

I dag er det første skoledag etter jul og de fleste sitter trøtte på stolene sine og prøver å få noe som helst klokt inn i hode (Om det i det hele tatt er mulig ;). Dagen  min begynte med 2 timer Tysk, men nå har jeg endelig tre fritimer hvor jeg kan gjøre akkurat det jeg vill ;). Etter dette venter to timer med historie og klassenstime, kanskje (??? ). Det er avhengig om vi har noe vi må ta opp ;)

I går kveld tegnet jeg noen tegninger og disse tenkte jeg å vise dere i dag. Noen er tegnet for litt lengere tid, men jeg viser dere like så godt dem også. :)

Her har jeg brukt noen av de nye fargene jeg fikk til jul. Det blir litt morsommere når du har mange forskjellige farger å velge mellom. :)








                                 Hvordan var det for deg å begynne på skole/jobb igjen?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar