lørdag 4. januar 2014

Sminke

I dag ble det en veldig slappe av dag for meg. Jeg er forkjøla, har litt vondt i halsen, skjelven og pulsen er ganske høy bare jeg går opp trappene. Derfor bestemte jeg meg for at i dag skulle det ikke bli noe trening :(. Uten om dette har jeg det helt topp! Likevel savner jeg treningen litt, men så er det jo veldig bra å ha en hviledag innimellom. ;) Det ble mye kjoler, jenteting og stæsj i dag, men det er ikke slutt ennå skal jeg si deg. Her kommer nemlig et innlegg om sminke;). Når det gjelder alle disse tingene så er det viktig å huske at det er den indre skjønnheten som teller. Jeg liker ordtaket å se med hjerte. Det er virkelig ikke alltid at de peneste er pene, og det er viktig å huske på. Du er utrolig vakker om det skulle være innvendig eller utvendig så er du noe å være stolt av. Vi har alle ting vi misliker med oss selv, men vi har også ting som vi kan sette pris på med oss selv. <3


Jeg har brukt blå og litt svart øyenskygge denne gangen. Det er ikke så lett å se på bilde under at det i det hele tatt har noen farge, men når jeg tenker litt lenger så kunne jeg jo tatt bilde med lukket øye også men, men.;))


Hva kan vi si om disse bildene under? "Wanna be photograph", "wanna be model" eller "super awsome"? Vi sier det siste. ;) :o



 Nå som kvelden nærmer seg blir det sofa, kosebukse, taco og film. <3
 
Ha en behagelig kveld!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar