søndag 19. januar 2014

Effektivitet!

I går var det lørdag og om kvelden skulle jeg noe spesielt så da gjaldt det å være effektiv. Her ser du hvordan jeg løste det ;)Jeg startet dagen med litt trening foran tv.



 Så spiste jeg frokost og jobba i noen timer. Med den himla biologiprøva, heldigvis var det litt interessant det jeg øvde på, men slitsomt er det likevel.

 Tiden går.... , men det gjør den jo alltid :O :O :P


 Så ble det retting av hår.
 Dette her ser egentlig veldig teit ut, men faktisk så er det en veldig god måte for at håret skal bli ekstra rett lenger ;)
 Sånn ble det til slutt ;)

 Jeg må bare si at jeg får litt assosiasjoner til nittitallet med den genseren her, spesielt det at det er høy hals på. Jeg har brukt den ganske mye i det siste fordi, den er veldig varm, og det er veldig kalt.

 En vakker ring <3

Så reiste jeg til Oslo for å være med på dans, men det ble egentlig ikke så mye dans :p.

Klokken ett om natten ble det nattmat før jeg dro opp på rommet mitt for å sove. Der fikk jeg øye på  en kjempe hyggelig lapp og  deilig godteri.

For en herlig dag ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar