fredag 21. mars 2014

10 ting du ikke viste om meg...

1. Jeg liker å finne på "gøye" ting.

2. Jeg er ikke veldig glad i å synge eller spille noe instrument.



3. Jeg får veldig bra karakter i norsk.

4. Denne uken fikk jeg ny seng med hyller og to madrasser.
(Jeg kunne sikkert vist et finere bilde av denne sengen, men det kommer ganske sikkert noen bedre bilder fremover. Alt  kan jo ikke være perfekt  alltid :))

5. Jeg liker å dagdrømme.
 

6. Jeg er ikke glad i å høre på personer som krangler eller diskuterer surt.

7. Jeg liker å ha hemmeligheter for meg selv.

8. Før jeg dør ønsker jeg å være forfatter bak en skikkelig bestselger bok (he he).

9. Noe av det skjønneste jeg vet er å se barn leke.


10. En dag skal jeg bli en skikkelig tøff, kul, morsom, snill, utadvendt, omsorgsfull jente som både er sterk  mentalt og fysisk. En som ikke er redd for å si hva hun mener.


Jeg gikk faktisk en tur i sta og hvis dere er heldige så får dere kanskje se noen bilder i morgen :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar