lørdag 22. mars 2014

Victoria`s Secret

Hei, i dag har jeg tenkt til å vise dere noen Victoria Secret modeller kledd i noe annet en det vi pleier å se dem i. Du har kanskje sett at Miranda Kerr nå er forsides modell for H&M. Er ikke den hvite blusen og det rosa skjørtet bare helt fantastisk. Etter å ha søkt på dette fant jeg bare enda fler utrolige ting og det er nettopp dette innlegget mitt kommer til å bestå av i dag.










 






Amazing.
Jeg har også en liten gladnyhet som ikke har noe med dette her å gjøre. Jeg trodde jeg hadde mistet busskortet mitt, men heldigvis var det noen som hadde funnet det å kontaktet meg på face book. Så et lite tips er at det er veldig lurt å skrive hele navnet ditt på busskortet.

 Nå blir det trening på elipsemaskinen  og noen prison break episoder <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar