fredag 21. mars 2014

Oppkvikk!

I dag har det hvert planleggingsdag på skolen, dette gav meg muligheten til å dra på en gruppetime om morgenen. Det er alltid like gøy å prøve ut nye timer og i dag var intet unntak. MRL- time med en ny instruktør. Ellers så har jeg gjort noe så kjedelig som lekser. Ja i dag var ikke lekser særlig gøy :(. Det betyr ikke at jeg ikke har noe positivt å vise dere, for jeg har funnet litt på nettet nå også. Litt stilinspirasjon vil vell aldri skade.








Den fine stilen til Olivia Wild, jeg sier bare bra klesvalg, Olivia <3



 Her er også Sarah Jessica Parker med sine perler.



Og til slutt litt norsk inspirasjon fra vår kjære Marthe Borge.
 
                          Jeg tror jeg skal gå meg en liten tur snart, det er jo så fint vær ute. :o :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar