mandag 31. mars 2014

To føtter på Tysk jord

Hei, i dag ankom tyskklassen min og jeg Berlin i Tyskland. Vi har allerede fått sett litt rundt i byen og spist mat. Det blir nok tidlig seng i dag, jeg sto jo opp tross alt opp 03. 45 i dag. Dere kan jo se litt av hva vi har rukket å gjøre den lille tiden vi har hvert her, jeg har faktisk tatt noen  bilder det kunne hvert fint å vise dere. :)

 Der var jeg på toget 04.32.

 Toget gikk 04.42.

 Der sto vi på tysk jord :)

 Soveplassen vår for uken ;)

 Hotellet vårt hadde et ganske kult konsept ved at hvert rom var delt inn i land. Du kan se under at vi var så heldige å få rom i Irak :). Det første jeg tenker på når jeg hører Irak er krig! Likevel har vi det veldig bra  her altså ;) Det er egentlig bare et bildet fra Iran, så det er ganske fredfullt, men nok tull. Vi går videre...



 Vi besøkte en Tysk kirke og den var veldig blå inni.

 Her kunne de som ville tenne lys.

 Gulvet på kirken var ganske kul.


 Vi så en mann som underholdte med skateboard.

Dette treet ønsker jeg å gi navnet militærtre, på grunn av at stammen ser ut til å være dekket av disse fargene samtidig som kulene på trærne godt kunne hvert små bomber eller granater. (Ikke et jeg vet sikkert hvordan granater ser ut :O

 Ka De We
 En av de fineste jernbanestasjonene i Berlin, tror den var ganske gammel også ;)

 Den synes jeg var ganske kul ;)



Tilslutt så jeg litt i butikker sammen med to andre. Her ser du bilder av favorittene fra kveldens tur :)

                                 Vi får se om jeg klarer og blogge hver dag denne uken da ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar