mandag 10. mars 2014

Blogg abstinenser!

Hei alle sammen, lenge siden sist. Om dere nå og da følger bloggen min, så vet dere sikkert at  jeg så og si alltid blogger i helgene. Akkurat denne helgen har det faktisk ikke hvert noen oppdateringer. Hvorfor? Jo, det som skjedde var at på fredag hadde vi matte prøve og da måtte vi slå av nettet. Det viste seg til slutt at når vi skulle sette på nettet igjen så gikk ikke det. Matte læreren min skulle prøve å fikse det, men det som skjedde da var at Word dokumentet mitt forsvant. Og det var litt krise;). Så de siste dagene mine har jeg brukt tiden min på ting som ikke har noe med data og gjøre, eller det var ikke helt sant. Heldigvis hadde jeg i phonen min med nett (hi hi). Det er ikke gøy å blogge på den, det er på pc`en jeg har alle bildene lagret.

Vi klarer oss ikke uten digitale verktøy i dagens samfunn dessverre. Likevel er det bra og ikke bruke nettet for mye, det er bare det at det er der alt skjer! Personlig synes jeg ikke at jeg bruker nettet til så mye unyttig, det er mest lekser og skolearbeid også fritid selvfølgelig. Heldigvis går det ikke ut over det som virkelig betyr noe, jeg håper i alle fall det.

Hva er det som virkelig betyr noe for deg?


 Deilig mellommåltid :)


 Ny kjole :)
 Vanskelig språk, ja jeg vet... :(

Enda et mini mellommåltid!

                                                           Det er så utrolig deilig å ha fri!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar