fredag 28. mars 2014

Til Tyskland

Hei, nå er jeg endelig ferdig med enda en uke. Det er alltid deilig med helg uansett. Jeg har faktisk noe ekstra spesielt å glede meg til i helgen. Tysklasen min og jeg er så heldige at vi skal til Berlin hele neste uke og vi skal sove på et firestjerne`s hotell, ikke verst for å være skoletur skal jeg si deg. I Tyskland skal vi nok dra på museer, se litt rundt, møte tyske ungdommer, skrive tysk oppgave og bli bedre kjent med hverandre. Det er en veldig hyggelig gjeng vi reiser med så dette tror jeg blir bra :) En ulempe for syvsovere er at toget drar mandag morgen klokka 04. 42. Det er nok ikke kø på veiene da så det kommer nok til å gå bra. Jeg tenkte at jeg kan jo vise dere noen bilder fra Hotellet vi skal sove på også får dere se noen bilder når jeg kommer hjem.





Det ser ut til å vær et ganske rødt hotell og vi er så heldige å få frokost inkludert i prisen. Vi har jo lært litt om Berlin nå i den siste tiden og det er veldig gøy at vi får være der og se steder med egne øyne. Jeg vil gjerne vise dere noe bilder fra steder læreren har nevnt flere ganger i timene. Bildene er da funnet på Google. :)

Brandenburger Tor

 Checkpoint Charlie nå...

 og Checkpoint Charlie antageligvis noen år tilbake...

Det er alltid lurt med kart når du reiser andre steder.

Berlinermuren, vi skal nok se på det som er igjen ;)

Jeg har aldri hvert i Tyskland før så nå får jeg enda et nytt land på lista :D he he.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar