tirsdag 11. mars 2014

Ballkjoler og andre kreasjoner

Akkurat nå har jeg tenkt til å vise dere noe av mitt siste håndverk. Det jeg har laget er 3 ballkjoler og en vår/sommer outfit. Jeg har ikke bare tatt med klær denne gangen, det kommer også noen fine bilder fra solturen jeg gikk i går. Der så vi blant annet flere ande par, ja det så faktisk ut som om de var  par alle sammen. En jente og en gutt svømte ved siden av hverandre (vet ikke hva kjønnene heter på ande språket ;).  Det var litt koselig, men tror ikke du ser det like godt på bildet.




Her bare må jeg si at jeg fikk litt inspirasjon fra bilde under, men ballkjolene kom rett fra min egen hjerne holdte jeg på å si og nå sa jeg det (eh, he he).







 
Rottejomfruen, vi hørte latter inne i tunellen, bare dra ditt du så kan du høre ;). Jeg har til og med bidratt med å lage et øye til denne skulpturen, men jeg har aldri funnet øye mitt igjen. Husker ikke hvordan den ser ut, men jeg tror den var litt gulaktig. (?)

                                
                                                          Ha en fantastisk kveld dere!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar