lørdag 29. mars 2014

Sportslig helg

Ja, da kommer dagens innlegg nummer to. Nå får dere se litt av min aktive hverdag, og jeg kan advare om at det kommer til å bli mye bein..? Jeg har også fått pakket til Tyskland slik at jeg har med meg alt jeg trenger til turen. Vi satser på godt humør, minustall av nerver, arbeidsvilje, fint vær, lykke, opplevelser og nye bekjentskap. Jeg har hvert på en del reiser før så det burde ikke være noe problem.

 Denne trappen skal en gang bli hvit og det er nok ikke lenge til for malingen står i gangen.

Oskar og jeg skal sporte.


 Vi spilte stikkball, innebandy og litt fotball til slutt.

 
 I går var det en kamp om jeg skulle trene eller ikke, men jeg endte opp her på elipse maskinen i raskt tempo og en episode av Prison break.

 Du skjønner kanskje nå hvorfor jeg advarte mot mye bein :)!


Også passet det velig godt etter så mange sporty bilder og ta et bilde av denne boken. Har egentlig ikke planer om å lese den i dag, men det kan jo hende.
 


Her er det pakket og klart.
 
Om cirka en time kommer Emilie og vi skal se på skrekkfilm sammen.:))), for dere som ikke liker sånne filmer :O.
 
Vi skal også spise deilig pizza!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar