onsdag 10. juli 2013

Åletjern

I dag har jeg hvert på Åletjern sammen med lillebror det var veldig koselig og jeg er veldig takknemlig for at vi kunne dra ditt. Det fikk meg til å slappe av og ikke tenke på alt mulig annet. Og det var veldig deilig å bade. Nå har jeg bestemt meg for at jeg skal ta  helt fri i "hode"(?)hvor jeg får mulighet til å lade batteriene . Hvor jeg skal bygge opp meg selv, sånn at jeg kan føle meg sterk.( Det tok meg en uke for å forstå :o ) Det vill si at jeg bare skal slappe av og ikke sette noen store krav til meg selv, bare hvile være med andre, få alenetid, kjøpe et blad, lese blogger, drømme, kose meg og pusle litt med min nye iPhone 5 :)))).  Jeg skal ta noen skritt ut av min komfortsone. Jeg kommer til å oppdatere på bloggen de fremskrittene jeg gjør og håper at det vill være til hjelp til andre også. Nå skal vi snart spise grillmat det blir deilig.:)




Klem fra meg <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar